PEKIN 2012 : NOWY RENAULT TALISMAN DLA BIZNESMENÓW


 

 Renault rozszerza ofertę samochodów określanych jako „casual luxury”, która staje się coraz bardziej popularna wśród chińskich klientów.

Talisman – ekskluzywny sedan Renault przeznaczony na chiński rynek należy do klasy, którą chińscy klienci coraz bardziej doceniają ze względu na dobry stosunek jakości do ceny oraz możliwość obcowania na co dzień.

zdj. newsauto.pl

 

Elegancki wygląd auta i jego wnętrze „best-in-class” mają przyciągnąć młodych biznesmenów poszukujących samochodu, który mogliby wykorzystać do celów prywatnych i służbowych.

Talisman jest produkowany w Korei w zakładach Renault Samsung Motors.

Jego eksport do Chin rozpocznie się w połowie  czerwca2012 r., a  cena będ

zie wynosiła 38 652 euro.

Od 2009 r. sprzedaż Renault w Chinach wzrosła czterokrotnie głównie za sprawą sukcesu modelu Koleos – zdobywcy ośmiu chińskich nagród.

W 2011 r. koncern Renault sprzedał w Chinach 24 100 samochodów, co oznacza 60-procentowy wzrost w stosunku do 2010 r.  W 2011 r. do sprzedaży wprowadzono również modele: Scénic, Laguna, Latitude, Fluence oraz Mégane CC.

Mimo dotychczasowej skromnej obecności na chińskim rynku, w najbliższych latach Renault planuje zwiększyć sprzedaż poprzez rozbudowę sieci dystrybucji i przygotowanie długoterminowego planu rozwoju.

Wprowadzenie modelu Talisman przyczyni się do ekspansji marki Renault w Chinach, gdzie liczba salonów autoryzowanych partnerów wzrośnie z 80 w 2011 r. do 170 w 2014 r.

Chiny to największy rynek motoryzacyjny na świecie i jeśli firmy zagraniczne chcą odgrywać na nim ważną rolę, muszą rozpocząć produkcję lokalną. Renault planuje więc jej uruchomienie w ramach drugiej odsłony planu „Drive the Change”, tj. między 2014 a 2016 r.

Wprowadzenie modelu Talisman, kluczowego dla Renault w Chinach, pokazuje, jak istotny jest dla nas chiński rynek i jak bardzo wierzymy w nasz rozwój w tym kraju – powiedział Carlos Ghosn, Prezes Renault.

Koncern Renault jest obecny na chińskim rynku od listopada 1993 r., kiedy to podpisał umowę
o współpracy z China Sanjiang Space Group i w ramach spółki joint venture Sanjiang Renault Automotive Company (SRAC) produkował i montował samochody dostawcze Trafic w mieście Xiaogan.

W 1999 r. koncern rozpoczął import samochodów osobowych i zaczął tworzyć sieć dystrybucji. W 2009 r. wprowadził program „Total Ownership Experience” obejmujący 3-letnią gwarancję, dzięki któremu wskaźnik zadowolenia klientów wzrósł do 95 proc.

 

 

 

 

źródło:  newsauto.pl

 

 

 

 

 

 

About car4fun

Pracuję w firmie Deprat Sp. z o.o. Zajmujemy się wypożyczaniem samochodów więc jestem zainteresowana motoryzacją, marketingiem. Tego bloga stworzyliśmy dla zabawy i rozrywki po pracy. Chcemy potraktować temat z przymrużeniem oka.

Posted on 15 Maj 2012, in Newsy and tagged , , . Bookmark the permalink. Dodaj komentarz.

Dodaj komentarz