Benzyna najdroższa w historii


Z powodu drogiej ropy i umacniającego się dolara za litr benzyny zapłacimy ponad 6 zł – podaje „Dziennik Gazeta Prawna”.

Dokładnie 5,85 zł – tyle trzeba było wydać wczoraj za benzynę 95 na stacjach w Gubinie w woj. lubuskim. To rekord w skali kraju i w historii polskiego rynku paliwowego.

Za chwilę będą padały kolejne – informuje „DGP”. – Jeszcze nie wszystkie stacje przeniosły na klientów hurtowe podwyżki paliwa – zwracają uwagę eksperci. W sobotę PKN Orlen i Lotos podniosły hurtową cenę „bezołowiówki” do poziomu 5,61 zł brutto za litr. Podwyżkę tłumaczą krótko: drożeje ropa.

To przez nią lada chwila paliwo w całym kraju kosztować będzie 5,8 zł. I niestety najprawdopodobniej nie będzie to szczyt jego możliwości. Możliwe, że niedługo na stacjach ceny wszystkich paliw będą się rozpoczynały cyfrą 6.

Źródło

Zob. więcej  

About car4fun

Pracuję w firmie Deprat Sp. z o.o. Zajmujemy się wypożyczaniem samochodów więc jestem zainteresowana motoryzacją, marketingiem. Tego bloga stworzyliśmy dla zabawy i rozrywki po pracy. Chcemy potraktować temat z przymrużeniem oka.

Posted on 13 marca 2012, in Newsy and tagged , , , . Bookmark the permalink. 7 Komentarzy.

  1. Ja pozbyłem się samochodu bo mnie nie było stać na zalewanie go. Przerzuciłem się na transport publiczny i co z tego jak on też drożeje. Bilet ulgowy MZK w Bielsku-Białej aktualnie kosztuje 1,30zł. Za miesiąc ma kosztować 1,50zł. To jest jakaś kpina.

  2. Mopek bierz rower. Oszczedzasz sianko i dla zdrowia trochę ruchu, nie wspominajac o oszczedności czasowej jesli miasto stoi w korku. Same plusy 😉 Uważam,że rower to świetna alternatywa do komunikacji i samochodu.

  3. U nas bilet 3 zł a ma iśc od maja w góre ;( nie ma co biją nas radni po kieszeni…

  4. ja mieszkam w Opolu, mam wszystko blisko i mogę dostać się na piechotę (na szczęście już ciepło 🙂 ), ale nawet nie wyobrażam jak to wygląda w dużych miastach…. Zdecydowanie ja za rower!!!!!! 😉

  5. ja tam też chodze gdzie moge, bo i Kraków znowu nie taki duży jest. Rower natomiast kupuje od kilku dobrych lat :P, ale w tym roku zdecydowanie przerzucam się już na dwa kółka.

  6. i to słuszna decyzja, bo jak ceny na paliwo będą ciągłe iść w górę to i kółka mogą się zdrożeć 😉

Skomentuj

